حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان kahkeshanisf


حمل اثاثیه منزل در اصفهان

مضوع حمل اثاثیه منزل 
نویسنده محمد حاجی عرب
دپارتمان عالی و عالی
تعداد کلمات 1040 کلمه
مدت زمان 10 دقیقه

 

فهرست مطالب:

5تا*از ویژگی های شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان!

4عاملی که در تعرف حمل اثاثیه از اصفهان به شهر های دیگه تأثیر میگذارد؟

4نمونه از ماشین های * حمل اثاثیه منزل که براساس ظرفیت  بار!

5 نکته مهم قبل از* حمل اثاثیه منزل  که باید به انها توجه کنیم؟

 

فهرست تصاویر:

شکل 1 حمل اثاثیه منزل با کهکشان بار

 عکس 2 حمل اثاثیه منزل

 تصویر 3 kahkeshanisf

 

5تا*از ویژگی های شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان!

  1. دارای افراد متخصص باشد
  2. استفاده از به روز ترین تجهیزات
  3. تعهد در جابجای به موقع
  4. تعهد در سالم بودن وسایل در جابجایی
  5. خدمات متنوع در جابجایی

شرکت کهکشان بار اصفهان واقع در اصفهان است. مشتربان عزیز برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان باید به  ویژگی های توجه کرد. که در ادامه برایتان توضیح میدهم.چند تا از ویژگی های شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان :شرکت کهکشان بار اصفهان دارای افراد متخصصی است. که در بهترین حالت ممکن اسباب اثاثیه شما را جابجا می کند. تا هیچ ضربه ای به اسباب شما وارد نشود .ما بار شما را تعهد میکنیم. که بدون هیچ مشکلی و ضربه خوردگی به مقصد مدنظر شما برسد.با بهترین بسته بندی. ما در زمینه تحویل به موقع بار هم،نیز بار شمارا  تعهد میکنیم. تا در کمترین زمان ممکن بار شما به مقصد برسد. شرکت ما در کنار داشتن افراد متخصص حمل اثاثیه منزل اصفهان ، از بروز ترین تجهیزات نیز استفاده میکنیم.

برای حمل اثاثیه منزل اصفهان خود می توانید از شرکت کهکشان نیز در این زمینه کمک بگیرید. شرکت کهکشان بار اصفهان دارای ماشین های به روز همراه با تجهیزات ضربه گیر است. و تجهیزات دیگر تا هیچ ضربه به اسباب اثاثیه شما وارد نشود. شرکت کهکشان بار اصفهان خدمات متفاتی را نیز ارائه می دهد. در جابجایی یا حمل اثاثیه منزل در اصفهان.به روش های متفاوت و مختلفی و با توجه به بار شما صورت میگید. و با ماشین های مختلف انجام میشود. مثل  جابجایی اثاثیه حمل اثاثیه منزل اصفهان به شهر های دیگر .

حمل لوازم اداری و حمل مواد غذایی و لبنیات و گوشتی و حمل لوازم صنعتی با ماشین های سبک و سنگین و…، و حمل گل و گیاهان. شرکت ما در هر لحظه و مکان در کنار مشتریان است. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است. شرکت کهکشان بار (حمل اثاثیه منزل در اصفهان) به تمام شهرستان های استان اصفهان و شهر های دیگر ایران جابجای اثاثیه انجام می دهد. kahkeshanisf!

<yoastmark class=

شکل 1 حمل اثاثیه منزل با کهکشان بار

4عاملی که در تعرف حمل اثاثیه از اصفهان به شهر های دیگه تأثیر میگذارد؟

قبل از حمل اثاثیه منزل  خود باید به نکاتی توجه کرد. تا هزینه شما در آخر افزایش پیدا نکند. تعرفه حمل اثاثیه منزل در اصفهان به عوامل مانندای مقدار بار شما، میزان حساسیت بار،نوع بار شما. قدار مسافی که ماشین حمل بار طی میکند، تعداد نیرو های فعال در جابجایی. که در ادامه برایتان توضیح خواهم داد. مقدار بار شما تأثیر خیلی زیادی روی حمل اثاثیه منزل اصفهان تعرفه دارد هرچقدر که بار شما زیاد باشد. هزینه جابجایی آن هم افزایش پیدا میکند. عواملی مانند حساسیت بار شما که هر چقدر حساس تر باشد. یک هزینه نهایی نیز چند درصد افزایش میابد.

این مورد باید حتما مشتریان باید مقدار حساسیت وسایل را ذکر کنند. بار شما هم تأثیر زیادی دارد روی مقدار هزینه پایانی. مثلا اگر بار شما صنعتی باشد هزینه آن طبق قوانین افزیش پیدا می کند. و از همه مهمتر مقدار مسافت طی شده. مسافت طی شده تأثیر خیلی زیادی روی هزینه پایانی دارد.مصرف سوخت و شرایط آب و هوا و شرایط جاده و… از دیگر عواملی هستند. که نیز روی هزینه تأثیر دارد. و تعداد نیروهایی فعال در جابجایی تأثیر هم دارد. این مقدار بستگی به مقدار بار شما دارد. kahkeshanisf

4نمونه از ماشین های * حمل اثاثیه منزل که براساس ظرفیت  بار!

شرکت کهکشان بار  برای حمل اثاثیه منزل اصفهان مشتریان عزیز دارای ماشین به روز و ایمنی  است که شما در جابجای اسباب شما به هیچ عنوان به مشکل نخورید. میتوان برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان از انواع ماشین های حمل بار استفاده کرد. باتوجه به وسایل شما، شرکت کهکشان بار  ماشین مناسب را برایتان ارسال میکند. در ادامه برایتان توضیح میدهم. تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید. برای جابجاییی از چه ماشینی استفاده کنید. با توجه به بارتان

  1. وانت بار و نیسان
  2. تریلی
  3. کامیون های تک یا دو محوری
  4. خاور
  5. کامیون
  6. ترانزیت

<yoastmark class=

شکل 2 حمل اثاثیه منزل

در شرایطی که شما میخواهید. اثاثیه خود را جابجا کنید. حمل اثاثیه در اصفهان بستگی به شرایط متفاوتی دارد. به نوع ماشین باربری به وزن وسایل شما و نوع بسته بندی و…  شرکت کهکشان بار ماشین مورد نظر را برای شما میفرستد.درادامه به انواع ماشین های شرکت کهکشان بار  رابه شما معرفی خواهیم کرد.

میتوانید برا حمل  اثاثیه منزل خود از وانت استفاده کنید. وانت بار ها به اتوبار معروف هستند. و برای بار های کوچک و نمیه سنگین مناسب هستند. ولی اگر بار های نسبتا سنگین دارید مینوانید از وانت نیسان استفاده توانایی بیشتری نسبت به وانت بار دارد. این وسلیه حمل و نقل و باربری توان حمل بار تا ۲ تن را جابجا کند. خاور:ها کامیون کوچکی  هستند که میتوان ۳ تن تا حداکثر ۶ تن را جابجا کند. خاور مسقف اکثرا به برای حمل لوازم به کار میروند. کامیون و ترانزیت هم میتوانند بیشر از ۶ تن جابجا کنند.

5 نکته مهم قبل از* حمل اثاثیه منزل که باید به انها توجه کنیم؟

برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان باید به نکاتی توجه کرد. که در ادامه برایتان توضیح میدهم. شاید بخواهید به خاطر برخی دلایل تصمیم به جابجای اثاثیه منزل اصفهان  خود بگیرید.یا وسایل دیگر خود را جابجا کنید. قبل از جابجایی اثاثیه خود باید به نکاتی توجه کرد. که در اخر به مشکل نخورید. که در ادامه توضیح خواهم داد.اگر قصد دارید خودتان وسایل را جمع کنید. و بسته بندی کنید باید به مطلب زیر توجه کرد.  باید  لوازم شکننده هنگام بسته بندی از هم جدا کنید. تا در هنگام جابجای آسیب به وسایلتون وارد نشود. مواردی مثل لوازم آشپزخانه از  و لوازم چوبی شکننده جداگانه قرار بگیرد.

نکته که نباید از آن چشم پوشی کرد. حتما لوازم قدیمی و کهنه را دور بریزید. زیرا در هزینه جابجایی تأثیر خیلی زیاد دارد. لوازم حساس مانند تلویزیون،مانیتور،میز های شیشه ای و… باید به صورت کاملا اصولی بسته بندی شوند. و اگر نمیتوانید خودتان بسته بندی کنید.

<yoastmark class=

شکل 3 kahkeshanisf

شرکت kahkeshanisf در کنار شماست و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. با  مناسب ترین تعرفه ها!..

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *